Digital signering i det offentlige

Skab effektive arbejdsgange og minimer behovet for administration i dialogen med borgere, forældre og samfund.

Start i dag  Book demo

Essentielle funktioner til ansatte i det offentlige

Underskriv nemt
med MitID

Modtager kan nemt underskrive med MitID uanset hvor og hvornår det passer. En underskrift sat gennem Addo Sign er lige så gældende som en signatur sat med pen på papir.

Ikon

Skab effektive
digitale blanketter

Skræddersy dine underskrifts- og godkendelsesflows, genanvend dem fra gang til gang og gør det nemt for kunder, ansatte og borgere at udfylde informationer digitalt.

Ikon

Masseudsend med
brevflet

En indbygget flettefunktion, der gør det hurtigt og nemt at sende dokumenter til mange forskellige modtagere. Alt, hvad du behøver, er en flettefil og et tilhørende Word-dokument med indlejrede flettefelter.

Ikon

Digital signatur med integration til Digital Post og MitID

Med en Digital Post-integration bliver du som offentlig myndighed klar til at distribuere dokumenter til digital signering. Du kan dermed møde borgerne i overensstemmelse med de fællesoffentlige principper for anvendelse af digital post, også når det gælder indhentning af elektronisk underskrift på dokumenter.
Læs mere om Digital Post

Succes med digital signering i det offentlige

For Esbjerg Kommune har Addo Sign afhjulpet lange administrative processer og gjort det nemmere for borgerne at underskrive dokumenter. Med 45 brugere i Addo Sign bliver digital underskrift brugt i mange forskellige afdelinger på tværs af organisationen. 
​Læs mere

Lokal IdP er inkluderet i alle vores abonnementer

Anvender din organisation eller virksomhed lokal IdP som del af jeres MitID erhvervsløsning, så kan lokal IdP gøre jeres hverdag lettere. Lokal IdP er standard og kræver ikke et særligt abonnement at anvende. Alle organisationer som anvender Lokal IdP med MitID Erhverv har adgang til Lokal IdP i alle Addo Sign produkter. Det eneste du skal gøre er bare at vælge MitID Erhverv.

Addo Form er nem at udfylde med og giver flotte resultater

Udfyldes nemt på telefon, tablet eller computer. Stiller ikke store krav til hverken it- eller brugerfærdigheder. De udfyldte informationer kan automatisk overføres til enhver af virksomhedens PDF blanketter, således at slutdokumentet kan designes fuldstændig efter eget ønske.

 

Legitimitet og databeskyttelse i topklasse

Addo Sign overholder fuldt ud både de tekniske og juridiske krav i GDPR og persondataforordningen. Derfor vil følsomme personoplysninger aldrig blive sendt som en simpel tekst.

Til gengæld bliver alle transaktioner og handlinger automatisk registreret, så du altid har fuld kontrol over dokumentationen.

Ubegrænset brugere

Opret flere brugere under én konto uden ekstra omkostninger og med nem rettighedsstyring.

Sikker identifikation

Modtager kan identificere sig med MitID, når de skal underskrive dokumenter digitalt.

Databeskyttelse

Addo Sign håndterer databrug og opbevaring i overensstemmelse med GDPR.

Klar til at komme i gang?

Prøv gratis Kontakt os

keyboard_arrow_up