Underskriv PDF'er online

Slip for papir, print og scan. Med Addo Sign kan du underskrive PDF'er direkte på skærmen. Nemt, hurtigt og sikkert.

Prøv det gratis nu

Du kender følelsen... Du skal have en underskrift på et dokument, som modtageren ikke må ændre i. Derfor sender du en PDF-fil afsted. Men hvordan får du mest effektivt en underskrift i dit PDF-dokument? 

Det gør du med Addo Sign. Her kan du nemlig uploade ethvert PDF-dokument og sende det til digital underskrift ved modtageren.

Har du brug for at få underskrevet et PDF-dokument i dag? Så kan du oprette en profil på få minutter og få underskrevet de første 10 PDF'er ganske gratis.

Opret din gratis profil her.

Sådan kan du nemt få din PDF underskrevet online

Det kan være en langsom proces at få indhentet underskrifter på kontrakten eller andre dokumenter. Men du kan speede processen op og gøre det hele online med Addo Sign nemt, hurtigt og sikkert. Sådan gør du:

  1. Du uploader din PDF.
  2. Du vælger de modtagere, der skal have adgang til dokumenterne og underskrive, samt en deadline for, hvornår modtagerne skal se dokumenterne og underskrive.
  3. Underskriverne modtager et link til dokumentet med e-mail eller SMS.
  4. De underskriver digitalt med det samme på computer, tablet eller smartphone.
  5. Det underskrevne dokument sendes automatisk til jer begge.

Ingen personfølsomme data sendes i klartekst og GDPR-reglerne overholdes til punkt og prikke. Selve dokumenterne gemmes ikke, men alle transaktioner og handlinger i Addo Sign logges og kan altid dokumenteres.


Det hele klares på få minutter. Nemmere og hurtigere bliver det ikke og sikkerheden er i top.

Illustration: Sådan underskriver du en PDF elektronisk

Illustration: Sådan underskriver du en PDF elektronisk

Er en elektronisk underskrift af en PDF bindende?

Det korte svar er ja, men det er lidt mere nuanceret end som så. En elektronisk underskrift er lige så gældende som en underskrift sat på et stykke papir med blæk. Dette er gældende i USA og Europa samt de fleste andre af verdens lande, så du kan trygt sende et dokument til underskrift i PDF-format og få en juridisk bindende underskrift retur. 

Spar tid med digital underskrift af PDF’er

Processen med at underskrive på papir kan tage lang tid for både dig og modtager. Først skal dokumentet laves, udskrives, underskrives, scannes ind og til sidst skal det sendes retur. Og hvis der så kommer justeringer til dokumentet eller lignende, tager det endnu længere tid og meget administration. Med digital underskrift af dine PDF'er kan du spare timevis og dagevis af både tid og administration. Flere oplever også, at de meget hurtigere får et underskrevet dokument retur.

Behold overblikket når mange PDF’er skal underskrives

Med Addo Sign kan du løbende se, hvor langt dine dokumenter er i processen. Har modtageren åbnet dem, eller har modtageren skrevet under. Der bliver ligeledes automatisk sendt notifikationer til modtageren om, at vedkommende har modtaget et dokument til underskrift. Det gør det nemt for dig at have overblik over, hvornår du kan forvente at modtage dit underskrevne dokument.

Prøv det gratis nu


Viden og inspiration

Gå til blogoversigt

keyboard_arrow_up