Skrevet af Jesper H. Jensen,
HR-chef, Fårup Sommerland
Skrevet af Jesper H. Jensen,
HR-chef, Fårup Sommerland
Alt foregår automatisk og digitalt, og på den måde har vi sparet mange timers manuelt arbejde
Hos Fårup Sommerland bruger vi Addo Sign til automatisk at indhente oplysninger på 500 sæsonansatte ifm. sæsonåbningen af vores forlystelsespark.
Smartere ansættelsesproces
Hvert år ved sæsonstart står vi over for en stor administrativ udfordring. Vi rekrutterer årligt ca. 500 unge sæsonmedarbejdere, som vi bl.a. skal indhente tøjstørrelser, pensionsoplysninger og kontaktinformationer fra - samtidigt med, at ansættelseskontrakter skal udveksles og underskrives. Før håndterede vi opgaven med almindelig brevpost, men den komplekse arbejdsopgave kostede mange arbejdstimer.
"Det skulle være smartere at udsende kontrakter og indhente oplysninger på vores sæsonpersonale – derfor opsøgte vi Addo Sign"
Jesper H, Jensen, HR-chef, Fårup Sommerland
Vi søgte mere end digital underskrift
Der er efterhånden flere, der kan levere den digitale underskrift, men for os var det vigtigt at få en løsning, der kunne samle de her oplysninger sammen digitalt, så vi kunne arbejde med dem med det samme i stedet for at sidde og taste de mange oplysninger ind flere forskellige steder.
Mange timers manuelt arbejde er sparet
Vi fik en løsning bygget på Addo Sign, men udviklet specielt til vores rekrutteringsforløb. I stedet for at sende breve ud til de 500 nyansatte enkeltvis, udsender vi nu, via e-mail, en ansættelseskontrakt og et link til en digital formular, som den ansatte udfylder med de påkrævede informationer.
Vi får alle de vigtige oplysninger retur i en samlet fil, og kan indlæse det hele i vores systemer på en brøkdel af den tid, som vi tidligere brugte på at indtaste oplysningerne manuelt. Alt foregår automatisk og digitalt, og på den måde har vi sparet mange timers manuelt arbejde.
"Alt foregår automatisk og digitalt, og på den måde har vi sparet mange timers manuelt arbejde"
Jesper H, Jensen, HR-chef, Fårup Sommerland
Imponerende hurtig opsætning
Jeg har virkelig været imponeret over opsætningen. Det var i sidste øjeblik, vi henvendte os til Addo med vores udfordring, og Lars og Thorbjørn fra Addo-teamet har virkelig arbejdet i døgndrift for, på rekordtid, at udvikle en super løsning til os. De fortjener stor ros.
Om Fårup Sommerland
Fårup Sommerland blev etableret i 1975 og kunne i 2015 fejre 40 års jubilæum. Forlystelsesparken er årligt besøgt af cirka 600.000 gæster, hvoraf 80 procent af disse er danske.
Fårup Sommerland har en gæstetilfredshed på hele 99 % og har gennem årene vundet en lang række priser, blandt andet Europas 2. bedste forlystelsespark (Kirmes, 2015 & 2016), Verdens 3. bedste service (IAAPA, 2015), Danmarks bedste forlystelsespark (2014) samt Danmarks bedste sommerland (2014).
Fårup Sommerlands vision er at være indbegrebet af enestående familieoplevelser.