Effektiviser din indhentning af data gennem automatiserede formularer

Forbedre brugeroplevelsen og forenkel processen for både afsender og modtager med Addo Forms.

 Nikoline Astrid Lundberg 
Process Improvement Manager

Genbrug og spar tid

Der kommer hele tiden flere og flere muligheder for at implementerer digitale værktøjer til at optimere dine daglige processer. Addo Forms er ikke en undtagelse.

Addo Forms kan anvendes af selv den mindst IT-kyndige og kan sparer dig en masse tid. Når du har oprettet den første formular til indhentning af kontaktoplysninger, samtykkeerklæring eller lignende kan den samme formular anvendes igen og igen - men samtidig tilpasses den enkelte modtager. 

Dette sparer dig for en masse unødvendig besvær med udskrift og underskrift på den gamle traditionelle måde - med pen og papir.

"Det er blevet meget lettere at indhente oplysninger hos vores medarbejdere og elever. "

Anette Nielsen, Løn- og personalekonsulent hos FGU Nordvestsjælland

Luk aftaler hurtigere 

En af de helt store fordele ved at have sine workflows digitalt er, at du kan spare en masse tid ved ikke at skulle udskrive hvert dokument, der skal underskrives. Du kan altså administrere, sende og underskrive vigtige dokumenter, samtykkeerklæringer eller spørgeskemaer uanset hvor du befinder dig. Informationer som er kendt på forhånd kan også synkroniseres i formularerne, hvilket forbedre brugeroplevelsen og forenkler processen for både afsender og modtager.

Det giver et forspring, når det kommer til indhentning af data. Det er uanset om dataen skal indhentes fra en kunde i den anden del af landet eller en ansat i en anden afdeling. 

Eliminér menneskelige fejl

Vi laver alle sammen fejl - men nogle gange kan simple fejl være de mest irriterende. At skulle sende dokumenter frem og tilbage grundet en lille fejl er ganske belastende. Heldigvis kan de fleste fejl elemineres og du kan sikre, at du får og indhenter de korrekte informationer første gang. Med Addo Forms kan du udarbejde forslag, tilbud, samtykkeerklæringer, KYC-formularer og opstille mange andre formularer til indhentning af data - og tilpasse dem til det enkelte formål.

Ved at minimere menneskelige fejl fra ligningen kan du holde dine workflows optimale - og samtidig så simpel for dine kunder, ansatte og andre brugere som muligt.

Følg vigtige dokumenter

Der er intet værre end at miste overblik over vigtige dokumenter, kontrakter eller potentielle aftaler. Enhver handling med formularene kan spores; når de modtages, åbnes, eller underskrives og registreres i en hændelseslog. Så kender du altid status for de dokumenter, du har sendt ud

Plus, der kan udsendes automatiske påmindelser. Så i stedet for at skulle følge op på hver enkel dokument, bliver modtager helt automatisk påmindet om at reagerer på det fremsendte. 

Viden og inspiration

Gå til blogoversigt

keyboard_arrow_up